top of page
PROGRAMI ZA PODJETJA
IZKUŠNJE STRANK

 

 

"Najprej bi se vama rada zahvalila za fantastično izpeljano delavnico ! Ksenija, pred leti sva se velikokrat pogovarjali o tem, da se v poslovnih zadevah vse premalo upošteva celovit vidik posla, poslovnega partnerja. In ravno to sta vidva uspela vplesti v delavnico - to je nam, Ladivovcem, manjkalo. 

Delavnica nam je dala nov zagon, nove ideje kar letijo, punce in Vito se ob kavi menijo o tem, kaj in kako bi še naredili, da bi nam šlo. 

Skratka - smo ekipa LaDiva !"

-Manja, direktorica LaDiva

AMBASADOR - naša navdušena stranka

OBRAT ZA 180°  (pomembna je izkušnja stranke)

 

NADGRADITE svoje delovanje  - Ali izkoristimo POLNI POTENCIAL svojih STRANK?

 

Verjamemo, da delate dobro in trdo. Obvladate svoje področje. Ste strokovnjaki v svoji panogi. A hkrati imate občutek, da se situacija spreminja, da so stranke drugačne,  iščejo nekaj drugega ali pa so samo »razvajene«. Nekaj vam ne da miru.

 

Danes ni več dovolj, da proizvode ali storitve samo prodate svoji stranki. Danes stranka hoče, da se ob tem še dobro počuti, da se ima »fajn«. Drugače ji "nekaj" manjka in bo šla drugam.

 

Včasih mislimo, da vse vemo (tudi sami se včasih najdemo na tem tankem ledu). Potem pa ugotovimo, da potrebujemo osebo z neobremenjenim pogledom; včasih trenerja, drugič svetovalca, predvsem pa širši pogled nad dogajanjem. V enem primeru je dovolj ena beseda, spet drugič potrebujemo cel teden ali več, da dojamemo. Lahko se celo zgodi, da je zadeva tako »očitna«, da je za nas že nevidna. In potem se čudimo, kako da je nismo že prej opazili in ukrepali. 

 

Vam je znano? Tudi vas to muči? Želite svojim strankam dati več? Predlagamo, da se dobimo za isto mizo in pogledamo vašo situacijo ter skupaj najdemo optimalno rešitev nadgradnje delovanja.

 

Nadgradnja delovanja? O čem pravzaprav govorimo? Kaj vam lahko ponudimo?

 

Ste se že kdaj vprašali, če poznate dejanski potencial vaše stranke in ali ga znate/zmorete izkoristiti? Pravi potencial stranke lahko spoznamo šele takrat, ko se premaknemo na nov nivo delovanja na trgu, ko:

 

A) naš IZDELEK/STORITEV postane REŠITEV

 

B) naši IZVAJALCI postanejo tudi PROMOTORji/PRODAJALCI in ko

 

C) naša STRANKA postane AMBASADOR našega PODJETJA.

 

Vas zanima? Za kratko predstavitev programa nas kontaktirajte. 

 

 

bottom of page