top of page

 

Če ne poznaš sebe in če ne poznaš strankre, težko dobiš kakšen posel.

Če poznaš sebe, a ne poznaš stranke boš lahko en posel dobil, drugi posel pa zgubil. In ne boš vedel zakaj.

Če poznaš sebe in poznaš stranko, takrat si lahko uspešen in učinkovit v pridobivanju poslov – prodaji. Vendar le, če to znanje uporabiš v konkretni situaciji.

 

 

ZLATA RIBICA I. - Trening prebujanja in aktiviranja prodajalca v sebi

 

 

Naš direktor neprestano ponavlja: »V našem podjetju bi morali "VSI PRODAJATI"«. A zaposleni nadaljujejo po starem.

 

"Naše stranke so čisto nerazumne. Zadevo hočejo včeraj, s popustom in dosmrtno garancijo." Vam je znano?

 

 

Res je, da se koncept »VSI PRODAJAMO« lepo sliši. A brez treninga prodajnih kompetenc se  običajno nič ne zgodi.  Vsakdo vidi le svoj strokovni del procesa. Celota ga ne zanima in stranke dobijo različne vtise o našem delovanju.

V zadnjem času so se tudi stranke spremenile. Postale so bolj previdne, preudarne, zahtevne in zadržane. Danes najbolj uspevajo tisti, ki znajo svoje stranke tudi slišati in ne samo poslušati. Dostavijo tisto, kar stranka pričakuje, takrat, ko to pričakuje ali celo še malo prej.

 

In kako nastajajo šale o  »ZLATI RIBICI«? Saj jih poznate, tiste z nenavadnimi obrati v čudne smeri. Npr. tista, ko se moški naokoli sprehaja z lačnim papagajem na rami, ali vrhunski  tenis Beckerja in Džokoviča na sosedovem dvorišču in še bi lahko naštevali. Skoraj vsakega od nas so že kdaj nasmejale. Verjamemo, da tudi vi poznate kakšno. In kako se jim izognit, da primeri iz našega posla ne postanjeo gradivo za nove šale?

 

Najboljši recept je, da se prodajalec zaveda, da je vsaka stranka svoja zgodba. Niti dve prodajni priložnosti nista povsem enaki. V prodaji ni univerzalnih receptov. Temveč se stranko sliši, ter upošteva pri pristopu in razvoju sodelovanja.

 

Ob upoštevanju vsega se zdi vse skupaj izjemno težko. Ne rečemo, da ni, ampak s sistematičnim pristopom, trdim in konstantnim delom lahko spremenimo potek dogodkov.

 

Začnemo z aktivacijo v varnem okolju in počasi plavamo proti brzicam. Pot se lahko začne s Treningom Zlata ribica - prebujanje in aktivacija prodajalca v sebi. Prijavite se sedaj!

 

 

ZAČNEMO v sredo 16.9.2015 ob 9.00 uri. (Za prijave s plačilom kotizacije do 25.8.2015 priznavamo poseben BONUS)

 

 

 

KOMU JE TRENING NAMENJEN ?

 

Trening Zlata Ribica je namenjen vsem, ki imajo stik s stranko in od katerih v podjetju ali organizaciji pričakujemo, da se bodo v sklopu svojega dela bolj tržno obnašali oz. tudi »prodajali«. Ne glede na to, ali so to strokovni izvajalci, delavci v marketingu, administraciji, montaži in servisu ali dejansko prodajalci, se v podjetju vse bolj zavedamo potrebe, da »vsi« prodajamo.

 

Komu torej trening še posebej priporočamo? Vsem, ki:

 

  • se še ne vidijo v vlogi prodajalca, a njihovo delo od njih to zahteva,

  • jih ovira že misel na potencialne spodrsljaje in zavrnitve pri stikih s strankami, 

  • jih prodaja spravlja v stres, jim povzroča napetost, neprijetno počutje, ...

  • si postavljajo vprašanje, kako visoko je njihova lestvica pri prodajnih kompetencah,

  • bi bili radi samozavestni, uspešni in učinkoviti ob prodaji, brez »podtikanja čevljev« med vrata,

  • želijo svoje prodajne rezultate še izboljšati s sodobnimi tehnikami, koncepti in orodji,

  • bi se radi ob prodaji imeli fajn (dobro počutili).

 

 

KONCEPT TRENINGA - Kje smo dobili NAVDIH?

 

V treningu ZLATA RIBICA I. smo združili dva osnovna koncepta, ki sta ključna za uspeh podjetja na trgu:

 

  1. Vsi v podjetju smo prodajalci, ne glede na obliko prodajne aktivnosti ter

  2. Naj naši posli ne bodo osnova za nove šale o zlati ribici oz. Postanimo našim strankam zlata ribica, ki uspešno in pravočasno izpolni njihovo željo!

 

 

KAJ ŽELIMO DOSEČI? Koraki do aktivnega PRODAJALCA

 

V treningu skozi pet modulov teoretično-praktičnih vsebin prehajamo preko treh faz prebujanja in aktiviranja prodajalca v sebi:

 

  1. Prepoznati sebe kot prodajalca (odnos, kompetence, vloga)

  2. Spoznavanje strank - Vsaka stranka je SVOJA ZGODBA! (krepiti veščine prepoznavanja njenih želja, potreb, pričakovanj, potenciala…)

  3. Aktivirati prodajalca (odpraviti ovire in izgovore, vzbuditi željo, da je uspešen in učinkovit v prodajnih aktivnostih, samozavestna izvedba aktivnosti vzpostavljanja stika, vodenje razgovora, zaključevanja, poziv k akciji, 1. korak - uživanje v prodajnih interakcijah)

 

Trening smo oblikovali kot interdisciplinarno izkušnjo v katero smo vključili razvoj prodajnih kompetenc, komunikacijskih veščin, poslovni bonton, obvladovanje stresa, ter razvoj poguma in strategij za rokovanje s težavnimi situacijami na poti do uspeha.

 

Na samem treningu se srečamo s konkretnimi situacijami iz prakse. Zanje bomo iskali optimalne rešitve. Udeležencem bomo pomagali zgraditi bolj samozavestni nastop.

 

 

Program TRENINGA - Kaj nas čaka?
 

Trening Zlata ribica I. traja 5 tednov  - 5 modulov. Posamezen modul je namenjen enemu od ključnih področij pri gradnji prodajnih kompetenc. Modul pričanja 8 urna teoretično-praktična delavnica, ki se nadaljuje z vsakodnevnimi vajami. V vsebine modulov smo združili znanja in izkušnje različnih področij, ki omogočajo, da se udeleženci prepoznajo kot prodajalci ter zgradijo svoj lastni stil, s katerim bodo uspešno delovali na trgu.

 

1.Modul: PRODAJALEC PRED OGLEDALOM

2.Modul: KOMUNIKACIJA 1 - VEZ IN MOST DO STANKE

3.Modul: ZLATA RIBICA IZPOLNJUJE ŽELJE - KAKO BOLJE SPOZNATI STRANKO

4.Modul: KOMUNIKACIJA 2 - BONTON IN FORMA - PRODAJALČEVA ORODJA

5.Modul: ROKOVANJE S TEŽJIMI SITUACIJAMI IN USPEŠNO ZAKLJUČEVANJE "PRODAJE"

 

Trening poteka tudi v času med delavnicami. Udeleženci pripravijo skupaj s trenerjema individualni načrt aktivnosti (vaj), namenjen utrjevanju pridobljenega znanja in veščin v času med delavnicami. Trenerja udeležence v tem času podpirata s povratnima informacijami, usmerjanjem, svetovanjem in coachingom.

 

 

ZAKAJ je trening ZLATA RIBICA tako UČINKOVIT?

 

Trening poteka v manjši skupini (max. 12 udeležencev), kar omogoča bolj individualen pristop in več praktičnega dela s povratnimi informacijami. Je intenziven in dinamičen.

 

 

Temelji na konceptu: Svetovalne – coaching delavnice, kjer je poudarek na odkrivanju in razvoju potencialov udeležencev ter povezavi novih znanj in veščin z obstoječimi. Je kombiniran pristop klasične delavnice z elementi svetovanja, coachinga, globinskih intervjujev, moderatorskimi tehnikami in individualnim praktičnim delom s komentarji. 

 

V trening smo vključili tudi učenje z A-metodo. A-metoda je princip učenja poslovnih kompetenc s pomočjo korakov učenja deskanja na snegu. Princip in metoda temelji na izvajanju izbranih fizičnih vaj s katerimi dosežemo učinkovitejše ponotranjanje in uporabo poslovnih ter prodajnih kompetenc pri vsakdanjem delu.

 

 

Z VAMI BOSTA:

 

Ksenija Lapornik, strokovnjakinja za marketing z več kot 20 letnimi izkušnjami na področju vodenja različnih tržnih oddelkov, je poleg strokovnega poznavanja poslovnih procesov in procesov vodenja, tudi certificirani NLP Coach ter trenerka komunikacijskih veščin, izvajalka individualnih razvojnih načrtov za vodje in zaposlene v marketingu in prodaji, presojevalka standarda ISO9001 in svetovalka in ocenjevalka poslovne odličnosti po modelu EFQM.

 

Bogdan Jug, univerzitetni diplomirani filozof, ki je svoje znanje nadgrajeval skozi različna tehnično in družbeno-ekonomska usposabljanja. Na podlagi večletnih izkušenj je kot direktor prodajnih projektov v visokotehnološkem podjetju in mentor novim sodelavcem, razvil nove pristope predaje znanja na področju prodaje. S svojim znanjem in izkušnjami kot Učitelj II deskanja na snegu, je sokreator A-metode učenja poslovnih kompetenc s pomočjo konceptov in principov učenja snowboarda, novosti, ki smo jo razvili skupaj v Aspektih.

 

 

KAKO in do kdaj se PRIJAVIM na trening?

 

Prijavite se lahko z izpolnjeno prijavnico preko e-pošte na naslov: info@aspekti.si   Rok prijave s plačilom kotizacije je sreda 9.9.2015 oz do zapolnitve mest. 

 

Kotizacija 5 - tedenskega treninga vsebuje:

 

  • udeležbo na 40 urnem teoretično-praktičnem delu treninga (5x8 ur),

  • gradivo za trening,

  • okrepčilo med odmori,

  • individualni načrt dela,

  • 45 minut individualnega svetovanja/coaching po dogovoru,

  • aktivno spremljanje udeležencev med moduli,

  • certifikat o opravljenem treningu,

 

ter znaša 880 EUR + DDV na osebo.

Vsak nadaljni udeleženec iz istega podjetja ali organizacije ima 10% popust.

 

 

TERMIN IZVEDBE
 

1.Modul:  16.9.2015 9.00-16.30

2.Modul:  23.9.2015 9.00-16.30

3.Modul:  30.9.2015 9.00-16.30

4.Modul:  7.10.2015 9.00-16.30

5.Modul:  14.10.2015 9.00-16.30

  • Pet tednov

  • Pet modulov

  • Pet korakov

  • 40 ur izbranih vsebin

  • Takojšen prenos v prakso

  • Individualno delo po načrtu

  • Podpora trenerjev

  • Coaching in osebno svetovanje

 

Če poznaš sebe in druge, ne boš ogrožen niti v stoterih akcijah.

Če drugih ne poznaš, poznaš pa sebe, boš eno akcijo dobil, drugo pa izgubil.

Če pa ne poznaš niti sebe niti drugih, boš vedno ogrožen.

 

                        (SUN TZU)

2010 - present

2010 - present

bottom of page